Putem avea încredere în publicitate, în domeniul cosmetic?

  • Posted on March 29, 2010 at 3:06 pm

Fără publicitate, vânzarea de produse ar fi foarte scăzută; de aceea, publicitatea are un rol important în vânzarea produselor cosmetice și nu numai. Cu toate acestea, publicitatea în domeniul cosmetic poate induce în eroare cumpărătorul, prin:

  1. promovarea foarte intensă a unui produs de slabă calitate, ceea ce va duce inevitabil la vânzări masive;
  2. utilizarea unei personalități, care s-ar putea să nu fi folosit niciodată acel produs;
  3. introducerea în spotul publicitar a unor elemente care nu sunt adevărate, de exemplu: promovarea unor creme antirid, care ,,au efectul unui lifting chirurgical”; se știe foarte bine că nici o cremă nu poate face ceea ce face liftingul chirurgical. O cremă nu poate elimina ridurile, doar le poate ameliora, pentru că rețeaua de colagen se reface parțial, niciodată total. Sau promovarea unor produse cosmetice bio, s-ar putea ca produsul să nu fie în totalitate bio și să conțină parabeni sau alte ingrediente nocive.

Deci, mare atenție la produsele cosmetice pe care le cumpărați în urma spoturilor publicitare!

Lasati un comentariu:

Adaugati comentariul Dvs